Schaeffler deltager på R-24 i Odense, Hal A, stand 1121 Schaeffler præsenterer løsninger til industriel automation på R-24

Pressrelease Stage Image

15-02-2024 | Arlandastad

• Schaeffler er for første gang til stede på robotteknologi-eventen R-24 i Odense
  • Fremvisning af de seneste innovationer inden for robotteknologi og industriel automatisering på Schaefflers stand 1121 i hal A
  • Produktportefølje, der hjælper kunderne med at øge produktiviteten og derved reducere omkostninger.

Schaeffler, the motion technology company, har været banebrydende af opfindelser og udviklinger inden for bevægelsesteknologi i over 75 år. Fra den 13.-15. marts præsenterer virksomheden sine produkter og løsninger inden for robotteknologi og industriel automatisering på R-24 i Odense, Danmark. På messen vil der blive vist de følgende tre udstillingsgenstande.

Floor-lock-aktuator "CAFL"
Denne kompakte CAFL-aktuator bruges til at løfte mobilt udstyr og holde det i hævet position. Den udvidede CAFL aktuator hæver hjulene fra gulvet for at forhindre udstyret i at bevæge sig og glide. Aktuatoren har også en præcis positionering og højdejustering og er meget fleksibel og nem at integrere kombineret med enkel installation.

Find flere tekniske oplysninger om Floor Lock Actuator CAFL:

Lodrette og vandrette akser til kollaborative robotter
I forskellige industrielle applikationer skal der tilbagelægges store afstande for at gennemføre produktionsprocessen. Denne gentagne proces, som normalt udføres manuelt, er tidskrævende og skaber kun lidt merværdi for operatørerne. Ved at bruge en cobot på Lift/Slide KIT er det muligt ganske enkelt at automatisere denne håndteringsproces og dermed øge produktiviteten og pålideligheden. Robotten kan løftes vertikalt med op til 1400 mm og bevæge sig horisontalt med op til 18 mtr. Den leveres som et Plug & Play-klart komplet system og har en vibrationsfri bevægelse, praktisk talt vedligeholdelsesfri.

Find flere tekniske oplysninger om Liftkit og Slidekit: https://d3iu3jfnxrblik.cloudfront.net/expoplayer/dist/web/v3/index.html?lang=en&cbp=../../../../content/expoplayer/player-64873f2c351dc84dbbc9e53f/

RT1-T sensorized precision strain wave gear
RT1-T med torsions sensor er kvalificeret til automatiserede og kollaborative processer. Ved at bruge præcisionsgear med integreret momentføler i hvert led får du direkte indlæring, der er enkel og smidig. Det understøtter også avancerede kontrolstrategier for at øge hastighed/dynamik med f.eks. aktiv vibrationsdæmpning og er et billigt alternativ til 6-aksede torsionssensor. Produktet kræver ingen ekstra installationsplads, da sensoren er integreret i gearet, det har fuld udskiftelighed med RT-seriens ikke-sensorerede precision strain wave gear, og det har et kompakt design med integreret mikroelektronik og indlejret AI. Sensorsystemet har fremragende langtidsstabilitet i hele driftstiden.

Find flere tekniske oplysninger om RT1-T Strain Wave Gear med integreret torsionssensor.

Mød Schaeffler på R-24 i Odense i Hal A på stand 1121

Udgiver: Schaeffler Svergie AB