Transport Management System
Transport Management System (TMS) er Schaefflers fremtidige system til optimering af anmodninger, bestilling, udførelse og overvågning af alle transporter i Schaeffler-netværket samt til automatisering af fakturering og kontrol af de tilhørende fragtomkostninger. TMS@Schaeffler er et globalt program, der hjælper Schaeffler med bedre at administrere og kontrollere fysiske arbejdsgange. Det skaber gennemsigtighed for alle transporter og de tilhørende omkostninger og støtter Schaeffler i konverteringen til en fuldt digital administration af forsyningskæden. Til vores leverandører tilbyder TMS en leverandør-webapplikation, hvor hver leverandør kan se de aktuelle anmodninger og bekræfte de transportanmodninger, der står klar til afhentning. Kommunikation med logistikudbydere foregår også via TMS.
Integration af leverandører
En leverandør integreres i fire trin:
- Levering af oplysningsbrevet
- Registrering og indstillinger af TMS-webapplikation
- Undervisning og Q&A-session
- Daglig drift
Du vil blive kontaktet direkte af Schaeffler med information om integrationsprocessen. Alle registreringsoplysninger og tidsplaner vil blive oplyst via e-mail.
Onlineundervisning for leverandører
Schaeffler tilbyder onlineundervisning til leverandører, som kan udføres til enhver tid. I øjeblikket er undervisningen kun tilgængelig på engelsk. Den webbaserede undervisning kan til enhver tid tilgås i tilfælde af uklarheder. Undervisningens dokumentation indeholder yderligere oplysninger, tips og tricks samt en liste over forkortelser. Generelle og ofte stillede spørgsmål dokumenteres og gøres tilgængelige i Q&A til TMS.
Downloads
Hvis du har spørgsmål, kan du til enhver tid kontakte følgende adresse: OR-HZA-OTM-Transport@schaeffler.com