Produktkatalog: Montage og vedligeholdelse af lejer - nu på dansk

24-02-2014 | Århus

Teknologi- og lejeproducenten Schaeffler, der producerer varemærkerne INA og FAG, har netop lanceret sit ”IS1” produktkatalog: Montage og vedligeholdelse af lejer i en dansk udgave.

Produktkataloget, der tæller 164 sider, indeholder information om Schaefflers mange produkter til montage, demontage, smøring og tilstandsovervågning af lejer.Programmet rækker bredt, og Schaeffler fremhæver eksempelvis sine mekaniske og hydrauliske aftrækkere og induktionsopvarmere til lejer samt vibrationsmåleudstyr til offline- og online overvågning.

Schaefflers services i forbindelse med lejer er også indeholdt i kataloget: rådgivning og vejledning i montage, smøring, tilstandsovervågning og renovering for blot at nævne nogle eksempler.

”IS1” har desuden et afsnit om Schaefflers kursustilbud inden for lejeteknik og lejemontage, tilstandsovervågning og mekatronik, hvor Schaeffler tilbyder både standard kurser og individuelle, kundetilpassede kurser.

Det dansksprogede ”IS1” produktkatalog kan downloades som pdf på www.schaeffler.dk, og findes også i app'en http://apps.schaeffler.com